reklama

Od dvetisícjedenásť

#2016

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Dostávam sa do včerajška, bojím sa,

Minimalizoval som minulosť budúcnosťou,

Dnes (sa) vraciam, presviedčac ma rímsa,

Nie-ale ba

Dvaadvadsiateho, deviatou hodinou.

Zmŕtvychvstanie, ďakujem ti pán bez mena,

Pätnásteho júna a mne kričíš:„druhá koľaj,“

Rúti sa vlak do pekla, nemožná

Zmena-reforma

Neozývaj sa, prestaň, nerozmýšľaj.

Sedí on, sedím ja, sedíš ty,

Nostalgicky si premietam lásku,

Vaše mená sú tabu navždy,

Snáď-dúfam

Plodom som, nevera už nielen v šuplíku.

Lasere z očí do temných duší,

Tá hlavica začne rotačne svietiť, ak

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

sa vaše duše spoja ako vesmír brúsi,

Spolu-vedno

Proti zlu, nepochopeniu, jeden Tag.

Anonymne sa usilujete, bez pravopisu,

Demolačnou guľou vyzvať k súboju,

Still waiting for...minútu nočného času,

Nekonečný-neobmedzený

Dvetisícjedenásť, súboj skončil, víťaza niet.

Jeden kufor, niekoľko lodí, každá kričí iný song,

Len sušené ovocie, pokazené mlieko ostali v kuchyni,

Neopustím svoje kráľovstvo, budem strong,

Sila-energia

Zmizla navždy z tých stien, sme sami.

Prečo si mi ukradla sestru a mňa nechala?

Prečo sa vraciaš raz týždenne oci?

Cestovina sa zas rozvarila,

Matka? Otec?

Zaujíma ma oblak vália, šteklia ma oči.

Denis Makovini

Denis Makovini

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

#denism Dušou i srdcom umelec. Spisovateľ, grafik, kresliar, fotograf, scenárista, básnik,... Dvadsaťročný chlapec zo srdca Slovenska-Zvolen. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu